Sidor

tisdag 8 maj 2012

Örebro Veterancup inställt

Jaha, hela helgens tävlingsplaner inställda. Vad gör man då? Hittar något annat skoj att roa sig med kanske.......
Åvatempot som ingår i ESDUU cup? Nähä...den var också inställd....

Igår blev det i varjefall det första passet på nya sadeln och det behövs nog finjusteras lite i lutningen. Alltså, sadeln var kanon men jag åkte fram lite för mycket för att jag skulle få ro i bågen. Fantastiskt att inte vara bortdomnad där nere efter 10 minuter. Hela passet tog drygt en och en halv timme och i det stod 3 x 10 km i tröskelfart på schemat med c:a 4 minuters vila mellan intervallerna. Bra känsla och underbart ackompanjerad av en Beyonce-remix som gick på repeat. Kände mig grymt nöjd när jag kom hem men hade kramp i benen och kom därmed på att jag glömt att ta mina magnesiumtabletter nu i två dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar