Sidor

fredag 13 juli 2012

Veteran NM i Tempo 2012

Hemma i ljuvliga Vallentuna igen efter en veckas avkoppling efter SM i Härnösand. Tyvärr regnade semestern bort men det har ju varit läget för de flesta i Sverige i år. Hur som haver, jag vill inte gnälla för jag tycker att det är underbart att vara ledig och bara göra som man själv vill. Visst, det är ju skönt om vädret är med en men det är bara ett stort plus.

Sista dagen på VSM fick jag ett kuvert av en av representanterna i Veteran-rådet. Det stod så här:

"Du har blivit uttagen att representera Sverige och din uttagning avser Landslag Tempo"

Vaaaa????!!!!!! Helt galet roligt! Jag blev jättenervös men efter en "konkurrens-check" tror jag inte att jag gör bort mig helt och hållet. Alltså, jag kör mitt första år och nu händer det massa saker på en gång. Det känns lite overkligt men jag har bestämt mig för att tacka ja, och köra. NM går i Järvsö 4-5/8 och nu är det bara att ladda om. Jag har tre veckor på mig att vässa formen igen. Jag ska ge mitt allt på tävlingen även om jag, rent resultatmässigt, inte kan mäta mig de bästa ännu. Jag ser deltagandet mer som en stor fas i min utveckling och tänk att få bära landslagsdräkt!


Heja Sverige!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar