Sidor

fredag 26 april 2013

Omstrukturering

Att cykla ska vara kul. Att köra tempo kräver mental styrka. Att orka träna hårt kräver balans i livet....

Just nu har jag inte driv till något av ovanstående. Jag tuffar på utan krav. Känner mig fram. Jag har ju inte tröttnat, jag har bara hamnat i en dal i livet. Det känns konstigt men samtidigt lite skönt. "Jag kommer igen" är något som spelas upp i huvudet då och då och det är så det får bli. Jag kommer igen....lite senare. När jag fått ork och balans igen. När livet känns lite lättare.

Därför har jag reviderat min tävlingsplan för i år. Jag hakar på "tåget" igen när det känns rätt. När det känns som om jag kan vara tillbaka i samma form som tidigare. När jag kan slå mig själv igen. Inte förr......
Kanske blir det Veteran SM, kanske inte. Troligen inte....

Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar