Sidor

torsdag 22 mars 2012

Börjar om på ny kula

Tja, det blev så. Jag strulade till det och förlorade "edit" till min gamla blogg. Här är då den nya, väldigt lik den gamla.....Inte klar men påbörjad.
Det går att komma åt den gamla och läsa inlägg, se länk upp till höger "Gamla bloggen med inlägg t.o.m 20/3-2012" men det kanske bara är en tidsfråga innan de rycker bort det sista av mitt gamla "hack".

Hur som haver, livet går vidare och även jag. Våren sprider ut sig mer och mer och det är svårt att inte vara lycklig. Som ett brev på posten (bokstavligt) kom dessutom ett skönt besked från Skatteverket. Jag får tillbaka mer pengar i år än tidigare och det är ju aldrig fel, lagom till man ska ha semester. Sweet. Ser fram emot sommaren och semester........

Idag har det varit härligt väder och i morse vid 06.30 tiden var jag ute en dryg timme på powerwalk. Solen sken men det var fortfarande kallt (inte som i skrivande stund då det är nästan 20 grader i solen). Ska försöka hinna ut i morgon också. Det är verkligen ett skönt sätt att starta dagen på. I kväll ska jag och Jonas gå till gymmet och köra mage/rygg samt jag ska försöka få in några längre löpintervaller. Skulle vi simma också? Minns inte vad vi sa.....
Helgen bjuder förhoppningsvis på glädjestunder. Lördag cykling och söndag Premiärmilen. Hoppas, hoppas att vädret blir bra!!

1 kommentar:

  1. Nope det gick en dag sedan var gamla bloggen borta.....poff....is no more...

    SvaraRadera